למה החלטתי להשקיע זמן, אנרגיות וכסף בלוגו חדש
כשהלוגו הקודם שלי היה ממש חמוד, צבעוני ומושך את עין?
למה בחרתי לשנות את הסלוגן שהיה כל כך מקורי ומעניין
וללכת על סלוגן שנשמע קצת יותר מרוחק ועסקי?
הרבה אנשים שאלו אותי את השאלות הללו, אנשים שנמצאים באותו מקום,
שגם להם יש לוגו וסלוגן מושקעים ויפים ומסקרנים,
אבל כאלו שלא ממש עושים את העבודה.
כשאנחנו מדברות על השיווק של העסק שלנו,
אנחנו מדברות בעיקר על כל הפרטים הקטנים שהופכים את התמונה לשלמה.
כי אחרי הכל שיווק הוא כמן חלון ראווה
שמאפשר לאלו שעוברים ברחוב הצצה קטנה למה שאנחנו עושות.
ואם בחלון הזה יהיו דברים שלא משקפים כמו שצריך את הסחורה המדהימה שיש לכן בתוך החנות, או
גרוע מזה- שלא קשורים בכלל למה שאת עושות,
אז השיווק שלכן מתפספס.
החנות מלאה בסחורה והקונים לא נכנסים.
ולכאן בדיוק נכנסת הדילמה של כל כך הרבה עצמאיות שאני מכירה ופוגשת.
הדילמה בין מה שאני אוהבת-
הצבעים שעושים לי את זה, הצורות אליהן אני מתחברת,
המילים שאני רוצה שתהיינה כתובות עלי
לבין מה שנכון עבור העסק שלי- הצבעים, הצורות והמילים שיגיעו לאנשים הנכונים, אלו שיתעניינו במה
שאני עושה וירצו לעבור את חלון הראווה הזה ולהכנס פנימה.
אז מה עושים?
איך פותרים את הדילמה הזו?
מוותרים על מי ומה שאני רק כדי לרצות את הלקוחות?
נשארים נאמנים לעצמי ומפסידים אותם?
מי שמכירה אותי יודעת
שהדבר שאני הכי מאמינה בו הוא להשאר תמיד נאמנה לאמת שלי.
אז מה עשיתי?
קודם כל הלכתי עם היתרון שיש לי כאישה וסמכתי על תחושת הבטן שלי.
היא שעזרה לי להחליט שהגיע הזמן לעשות את הקפיצה הזו והיא שלחשה לי באיזו אשת מקצוע
לבחור כדי לעבור איתה את התהליך הזה של מיתוג מחדש שהוא לא פשוט ולא תמיד כל כך כיפי.
הדבר השני שעשיתי היה לוודא שאני יודעת בדיוק מה אני רוצה להעביר.
מה בעצם המסר שלי, מה אני רוצה שיראו בחלון הראווה שלי.
כי פרפרים (מהלוגו הקודם שלי) הם נהדרים ואני אוהבת פרפרים בכל מאודי אבל איכשהו הם לא ממש
כי חשוב לי שכל מי שעובר ליד או אפילו רק קולט בזווית העין את המראה החדש יבין באותו רגע מה יש
קשורים למה שאני עושה…
אצלי שאין אצל אחרים..
אז עשיתי את העבודה הזו, שדרשה זמן ומאמץ
ואז עברתי לחלק השלישי- לא להתפשר.
גם כשהוצגו בפני צבעים ודוגמאות שהיו אמורים להעביר את המסר הצורה הכי חדה וברורה
אבל הרגשתי בפנים שזה לא זה, אמרתי זה לא זה, בואי ננסה שוב.
ואתן יודעות מה קרה בסוף???
יצאתי עם לוגו חדש, בכיוון שונה לגמרי, אבל שאני כל כך אוהבת וכל כך מאמינה בו וברעיון שעומד
מאחוריו.
והכי חשוב,
עכשיו כששואלים אותי מה אני עושה, קל לי הרבה יותר לבחור 2-3 משפטים מתומצתים שיעשו את זה
כי כל התהליך כל כך מיקד אותי,
וזה השיווק הכי טוב שיש.
אז אם אתן חושבות על מיתוג או מיתוג מחדש ולא בטוחות כמה טוב ונכון הוא בשבילכן, חשובנה שוב
על כל היתרונות שלו.
ויש לי בשבילכן 2 תותחיות שתשמחנה ללוות אתכן בתהליך.
מעוניינת לבדוק אפשרות למיתוג מחדש של הצהרון שלי
היי אפרת. אני לא עוסקת במיתוג אבל אשמח להפנות אותך לכמה מומחיות.
השאירי לי מספר טלפון או התקשרי ל 054-2383567