קצת עלי


מי אני? ליבי שני, עוסקת בכתיבה שיווקית.

למה אני עושה את זה?

כי אני מאמינה, לא, אני יודעת שלמילים יש כוח והשפעה. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר אותן בצורה נכונה כדי להשלים את הפאזל ולהראות לאנשים תמונה שלמה ומושלמת.

מה זה כתיבה שיווקית?

זה בעצם התוצר של כל המחקר שעשיתם על העסק שלכם, השלב המעשי שמגיע אחרי שקיבלתם את התשובות לכל השאלות של: מי אני? מי הקהל שלי? למה דווקא אני?

כתיבה שיווקית היא הדרך לקחת את כל מה שמיוחד ושונה אצלכם, את כל הידע והמקצועיות שלכם, ולהעביר את זה הלאה אל העולם בצורה הנכונה, המשכנעת והמרגשת ביותר.

 

למה אנחנו צריכים כתיבה שיווקית?

כי כדי לשכנע אנשים לשמוע עוד, להתקרב עוד צעד, לבדוק מחירים או תנאים, אנחנו צריכים להגיע גם אל הרגש וגם אל ההגיון שלהם. וזה מה שכתיבה שיווקית עושה. נוגעת קודם כל ברגש ואחרי שהוא משוכנע, עוברת אל ההגיון.

עם מי אני עובדת?

בעיקר עם בעלי עסקים קטנים,

הרבה עם אנשים שעוסקים בתחומי הטיפול, האימון, ההדרכה וכאלו שיש להם לא רק מוצרים למכירה אלא הרבה ידע וערך.

 

כמה דברים שאתם לא יודעים עלי?

אני מכורה למוזיקה על כל סוגיה.

אני יודעת שלכל מילה יש קצב ומנגינה משלה, ושחיבור של כמה מילים יחד בצורה נכונה יצור את המוזיקה הכי נעימה ונוגעת בעולם.

אני אוהבת רגשות, להרגיש, לרגש, להתרגש – כשאנחנו מרגישים אנחנו חיים.

מילים מרגשות אותי, אני יכולה לבכות או להקרע מצחוק תוך כדי קריאה.

 

כמה דברים שאתם לא יודעים על עצמכם:

אצל כל אחד מאיתנו יש את הדברים שמסוגלים לרגש, להניע ולגרום לאנשים להזדהות או להתחבר.

זה שעדיין לא מצאתם את הדרך הנכונה להוציא אותם לא אומר שהם לא קיימים.

הם שם, מחכים לרגע שהדלת תפתח (קצת פואטי, אני יודעת)

ואני יכולה לעזור לכם לעשות את זה.

 

איך אני יכולה לעזור?

שאלה נהדרת!

אני יכולה להשאיר לכם את הזמן ואת האנרגיות שאתם רוצים להקדיש בשביל לעשות מה שאתם טובים בו, ולכתוב במקומכם. כמובן שזה יקרה אחרי שאפגוש אתכם ואבין בדיוק מי אתם ומה יש לכם לומר.

אם יש לכם אומץ אני יכולה ללמד אתכם איך עושים את זה, כך גם השיווק שלכם יהיה הכי אותנטי וגם תחסכו את ההוצאות על איש מקצוע.

ואם אתם ממש רוצים לצלול פנימה אנחנו יכולים לבנות לכם יחד אסטרטגיית תוכן- שזה אומר לעבור על כל התכנים, הידע והערך שיש לכם ולהחליט מה הולך לאיפה. ממה עושים מוצר דיגיטלי, מה הופכים למדריך ללא תשלום, אילו תכנים נכנסים לפייסבוק ואילו כדאי להפוך למאמר מקצועי.

 

אז מה אתם אומרים?

חושבים שאני יכולה לעזור לכם?

מצוין!

כל מה שנשאר זה לדבר איתי:)