הביצים של תרנגולת השיווק – בגלל זה אני לא משווקת!
זה התחיל בשאלה תמימה: "אז מה אחוז הסגירות שלך בשיחות מכירה?" ובתשובה, קצת הזויה מפיה של אחת שעוסקת בשיווק: "אין
זה התחיל בשאלה תמימה: "אז מה אחוז הסגירות שלך בשיחות מכירה?" ובתשובה, קצת הזויה מפיה של אחת שעוסקת בשיווק: "אין
לא משנה מתי אתם קוראים את הפוסט הזה. שתדעו לכם שהיום הוא יום מיוחד!!! לא. לא בגלל שאתם
בס"ד לאחרונה שאלו אותי כמה אנשים מה קורה עם האתר שלי. כן, מודה שהשתמשתי באמרה השחוקה עד מאוד של "הסנדלר
כתיבה שיווקית היא משהו שהרבה פעמים מרתיע ואפילו מפחיד אותנו. אף אחד לא אוהב אנשים שעושים משהו שהם לא מבינים
כי אתם לא באמת מאמינים שזה יעבוד. פשוט לא נשארו לכם אופציות אחרות אחרי שאת כל הסדנאות האינטרנטיות וקבוצות הלמידה
היום, כשאנחנו פותחים עסק חדש, אחד הצעדים הראשונים הכי מתבקשים הם לפתוח דף עסקי בפייסבוק. אז לכל אלו שעדיין מתלבטים,
למה החלטתי להשקיע זמן, אנרגיות וכסף בלוגו חדש כשהלוגו הקודם שלי היה ממש חמוד, צבעוני ומושך את עין? למה בחרתי
1. הפכו את הקורא לנושא הפוסט. אל תכתבו על עצמכם, כתבו עליו. יותר נכון- כתבו אליו. נהלו איתו שיחה, השתמשו