כתיבה שיווקית ממוקדת לעסק שלך:
חבילת כתיבה שיווקית חודשית:
מה זה אומר שיווק חודשי?
כל מה שאתם מכירים ואף פעם לא נתתם לו שם-
הצורך להעלות באופן קבוע פוסטים לפייסבוק,
המאמרים שחייבים לעלות לאתר כדי שתוכלו להמשיך ולקדם אותו אורגנית בגוגל.
רשימת התפוצה שבניתם בעמל ועכשיו היא יושבת מיותמת ולא זוכרת בכלל שהבטחתם לשלוח מיילים וטיפים.
ועוד ועוד ועוד מקומות שפשוט מחכים שיהיה לכם זמן, כוח וסבלנות להתייחס אליהם ולהשתמש בהם כדי לשווק את עצמכם.
בחבילה חודשית יש שני שלבים.
הראשון הוא בניה שלה, החלטה אילו ערוצים ישמשו אתכם הכי נכון ובאילו כדאי ושווה לכם להשקיע.
השני הוא תחזוק של הערוצים הללו, העלאת תכנים מגוונים והפצה שלהם.
נכון, זה חתיכת כאב ראש, וזה דורש המון זמן ואנרגיות.
ובדיוק בשביל זה אני מציעה לכם לבנות- יחד אתכם- חבילה שמתאימה לכם, לעסק שלכם וכמובן גם לתקציב שלכם.
כתיבה שיווקית נקודתית.
הרבה פעמים אנחנו מסתדרים עם כל העניין הזה של פוסטים ומיילים וכל המילים שאנחנו צריכים לייצר באופן שוטף כדי להזכיר לכולם שאנחנו כאן.
אבל אז אנחנו מוציאים סדנה, או מקבלים הצעה להעלות מאמר אורח לאתר נחשב, ואין לנו מושג איך להכנס לזה, שלא לדבר על איך לצאת...
אנחנו צריכים לייצר עכשיו דף נחיתה שלם ומדוייק, או לכתוב מאמר של 500 מילים שישדר גם מקצועיות וגם קרבה ונינוחות.
איך עושים את זה?
צודקים, זו חתיכת קפיצה למים עמוקים עבור מישהו שכתיבה היא לא המקצוע שלו.
אני אגלה לכם סוד, אני כותבת דפי נחיתה לארוחת בוקר ומאמרים כנשנוש (ואני מאוד אוהבת לנשנש), אז כן, אני כבר רגילה ויודעת בדיוק מה צריך ולכן עבורי זה קל ופשוט.
ואני אשמח לעשות את זה בשבילכם.
אז לפני שאתם מחליטים לשקוע בתוך סבך של מילים, דברו איתי, אני חושבת שגם המחיר יפתיע אתכם...
בניית תשתית
אמרו לכם פעם שכדי להפיץ את החומרים שלכם בכל מיני דרכים ופלטפורמות אתם צריכים קודם לבנות אותן?
כי אם אתם רוצים לעשות קצת רעש בפייסבוק אבל אין לכם עדיין דף עסקי, הרעש שלכם יהיה מאוד שקט, וקרוב לוודאי שגם הוא יחסם מהר מאוד (כי צוקי לא אוהב אנשים שמעלים חומרים עסקיים לדף הפרטי) ואם אתם רוצים לשלוח אנשים לקרוא חומרים רציניים יותר אבל אין לכם אתר, הם לא יגיעו לשומקום.
בקיצור, הבנתם את העניין.
אז איזו תשתית אתם צריכים לבנות עכשיו?
רשימת תפוצה? (שזה אומר לבחור דרך פיתוי, לבנות מוצר ודף נחיתה ועוד המון מונחים שעלולים לבלבל אתכם)
אתר? (שאחרי העיצוב המושקע והאפיון והנגישות דורש גם ובעיקר הרבה תכנים?
אני מזמינה אתכם לדבר איתי, להבין מה הכי חשוב לכם כרגע ולהשאיר לי את ההתעסקות בחומר ובלבנים.