ליבי שני כתיבה שיווקית
  • דף הבית
  • קצת עלי
  • המוצרים שלי
    • סדנאות קבוצתיות ואישיות ממוקדות מטרה
    • כתיבה שיווקית ממוקדת לעסק שלך
    • תכניות ליווי עסקי
  • לקוחות כותבים לי
  • בלוג
  • צרו איתי קשר
  • דף הבית
  • קצת עלי
  • המוצרים שלי
    • סדנאות קבוצתיות ואישיות ממוקדות מטרה
    • כתיבה שיווקית ממוקדת לעסק שלך
    • תכניות ליווי עסקי
  • לקוחות כותבים לי
  • בלוג
  • צרו איתי קשר
ליבי שני כתיבה שיווקית
  • דף הבית
  • קצת עלי
  • המוצרים שלי
    • סדנאות קבוצתיות ואישיות ממוקדות מטרה
    • כתיבה שיווקית ממוקדת לעסק שלך
    • תכניות ליווי עסקי
  • לקוחות כותבים לי
  • בלוג
  • צרו איתי קשר
  • דף הבית
  • קצת עלי
  • המוצרים שלי
    • סדנאות קבוצתיות ואישיות ממוקדות מטרה
    • כתיבה שיווקית ממוקדת לעסק שלך
    • תכניות ליווי עסקי
  • לקוחות כותבים לי
  • בלוג
  • צרו איתי קשר
חזל"ש שמח? או: על מה למען ה' נכתוב עכשיו?

חזל"ש שמח? או: על מה למען ה' נכתוב עכשיו?

  לא משנה מתי אתם קוראים את הפוסט הזה. שתדעו לכם שהיום הוא יום מיוחד!!!   לא. לא בגלל שאתם

אין תגובות קרא עוד ←
באמצע החגים – או: שיטת החוטים (לא שיטת השערה… אני יודעת שזה דומה…)

באמצע החגים – או: שיטת החוטים (לא שיטת השערה… אני יודעת שזה דומה…)

בס"ד לאחרונה שאלו אותי כמה אנשים מה קורה עם האתר שלי. כן, מודה שהשתמשתי באמרה השחוקה עד מאוד של "הסנדלר

2 תגובות קרא עוד ←
לפעמים, לכתוב בעצמכם, זה הפתרון הכי פשוט!

לפעמים, לכתוב בעצמכם, זה הפתרון הכי פשוט!

כתיבה שיווקית היא משהו שהרבה פעמים מרתיע ואפילו מפחיד אותנו. אף אחד לא אוהב אנשים שעושים משהו שהם לא מבינים

6 תגובות קרא עוד ←
למה אסור לכם בשום אופן לקחת יעוץ עסקי!

למה אסור לכם בשום אופן לקחת יעוץ עסקי!

כי אתם לא באמת מאמינים שזה יעבוד. פשוט לא נשארו לכם אופציות אחרות אחרי שאת כל הסדנאות האינטרנטיות וקבוצות הלמידה

תגובה אחת קרא עוד ←
גם אתם נפלתם ברשת החברתית?

גם אתם נפלתם ברשת החברתית?

היום, כשאנחנו פותחים עסק חדש, אחד הצעדים הראשונים הכי מתבקשים הם לפתוח דף עסקי בפייסבוק. אז לכל אלו שעדיין מתלבטים,

4 תגובות קרא עוד ←
מה עבר לי בראש כשהחלטתי למתג את עצמי מחדש?

מה עבר לי בראש כשהחלטתי למתג את עצמי מחדש?

למה החלטתי להשקיע זמן, אנרגיות וכסף בלוגו חדש כשהלוגו הקודם שלי היה ממש חמוד, צבעוני ומושך את עין? למה בחרתי

2 תגובות קרא עוד ←
5 דרכים לגרום לקוראים שלכם להתחבר רגשית לפוסטים שאתם כותבים:

5 דרכים לגרום לקוראים שלכם להתחבר רגשית לפוסטים שאתם כותבים:

1. הפכו את הקורא לנושא הפוסט. אל תכתבו על עצמכם, כתבו עליו. יותר נכון- כתבו אליו. נהלו איתו שיחה, השתמשו

אין תגובות קרא עוד ←
מי אני?
ליבי שני, כותבת שיווקית, בונה אסטרטגיות תוכן ומעבירה סדנאות אבל בעיקר מאמינה בכוח הגדול של מילים להעביר מסרים, רגשות וידע וליצור חיבור אמיתי ואותנטי בין אנשים. היום, בעידן בו הלקוחות מחפשים קודם כל מישהו להאמין בו ולסמוך עליו, החיבור הזה הוא הדבר הראשון שכל בעל עסק צריך.
המוצרים שלי:
  • כתיבה שיווקית ממוקדת מטרות עבור העסק שלך.
  • סדנאות "כתבי זאת בעצמך" לכתיבה שיווקית אמיתית, אותנטית ומחוברת.
  • פגישות יעוץ. מיקוד ובניית אסטרטגיית תוכן לטווח ארוך.
מאמרים אחרונים

חזל"ש שמח? או: על מה למען ה' נכתוב עכשיו?

באמצע החגים – או: שיטת החוטים (לא שיטת השערה… אני יודעת שזה דומה…)

לפעמים, לכתוב בעצמכם, זה הפתרון הכי פשוט!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס